HTML

z olvas

azt akarom, hogy száz év múlva is tudják, mit olvastam száz évvel azelőtt

Prognózis (akár)

áldozzatok kakast Aszklépiosznak

2011.11.01. 21:37 zcserei

Kezdődjön hát!

Hogy jó könyvtárlátogató vagyok-e, azt nem tudnám megmondani. Talán a könyvtárosok tudnák, de hogy ők örülnek, hogy vannak még papírfalók vagy pont őket eszi a franc, mert most is épp 10 könyvvel vagyok elmaradva.. - no, ezt sem tudom. Azt viszont tudom, hogy mindig van néhány könyv, amiről lelkesen tudok beszélni, szeretem a könyvtárak illatát és katonásan bírom amikor a bal "hosszú hüvelykujjtávolító izmom" begörcsöl miközben fél kézzel egyensúlyozok pár száz oldalt a már kihült víz fölött.

Röviden ennyi lenne. A hosszabb pedig most kezdődik, ugyanis most tört rám a frász, hogy majd az unokáim nem fogják tudni, hogy tata mit olvasott, és ez baj lenne. Ezért fogom ide leírni néhány könyves (meg pédéeffes) élményem. Az unokák miatt.

Általában a világ megváltásával hozható kapcsolatba a legtöbb tervem, ez azonban kivétel, itt tényleg csak az unokákról van szó, semmi távolabbi cél nem lebeg előttem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zolvas.blog.hu/api/trackback/id/tr283346106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása